Вітання з 8 Березня



  

Вітання з 8 Березня


З 8 Березня щиро вітаєм,
Вам любов і тепло віддаєм,
Хай у серці весна розквітає,
І життя щасливішим стає
***



СМС привітання з 8 Березня


Хай пролісок перший дарує вам ніжність,
А сонце весняне дарує тепло
У березні вітер несе хай надію
І щастя, і радість, і тільки добро!
***

СМС привітання з 8 Березня


Із святом весни, краси і любові!
Хай щастя і радість несе кожна мить,
Всього у житті хай буде доволі,
На кожному кроці завжди хай щастить!
***


СМС вітання з 8 Березня


Посміхніться! Тане сніг,
Щастя падає до ніг,
Нині Ваш весняний день
Квітів, сонця і пісень!
Хай теплом зігріє він
Дружби радісні хвилини,
Принесе як дар любов,
Посміхайтесь знов і знов!
***

Вітання з 8 Березня


Вам - прекрасній, незрівнянній,
Наче сонечко весняне,
Цей букет вітань,
Що підібраний з любов'ю.
Щастя! Радості! Здоров'я!
Здійснення бажань!
Хай не тільки в день жіночий,
Наче зорі, сяють очі,
Усмішка цвіте,
Бо у Вас душа прекрасна,
Серце Золоте!
***

Вітання з 8 Березня


Бажаєм щастя і тепла,
Весни, усмішок, сонця,
Щоб доля світла увійшла
До кожного віконця.
Хай навкруги цвіте бузок,
Та небо буде ясним;
І щоб життя було в жінок
Щасливим і прекрасним.
Аби завжди в душі у вас
Горів вогонь кохання;
І хай у цей весняний час
Здійсняться всі бажання!
***

СМС вітання з 8 Березня


У тебе очі - сині волошки,
Маки червоні - у тебе уста,
І очі твої - усміхнені трошки,
В зіницях життя, мов весна розквіта.
Сміється кохана, то сонце радіє,
Що землю весняну теплом зігріва,
Моя ти єдина і жадана мріє,
У світі і в серці у мене одна!
***

Вітання з 8 Березня


Дорогі жінки, дівчата!
Наші рідні і красиві!
Кращого немає свята,
Аніж те, що прийшло нині!
Це для вас сніги розтали,
Це для вас прийшла весна.
Ви собою полонили
Наші душі і серця.
То ж лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!
***

Привітання з 8 Березня


Теплий промінь березневий
Розбудив дзвінку весну.
Ароматом квітів перших
День святковий огорнув.
Він вітання наші щирі
Передасть всім дамам милим,
Щоб жили в добрі і мирі
Щоб здійснились їхні мрії,
Щоб коханими були,
Щоб у радості цвіли.
***

СМС вітання з Міжнародним жіночим днем


Квітує березень прекрасний
Для тебе в цей жіночий день.
Добра! Любові! Мрій і щастя!
Барвистих квітів і пісень!
***

Вітання з 8 Березня



Природа скидає окови зими,
І проліски знов розквітають,
Зі святом весняним, милі жінки,
Сьогодні Вас щиро вітаєм.


Вітання мамі


Нехай тендітні пахощі троянд
Навіють щастя, ніжність і кохання,
Хай здійснює бажання зорепад
І втілює у дійсність сподівання!
Хай Вам вдається все - вдень і вночі,
Хай очі посміхаються натхненно,
І смак життя, і молодість душі
Нехай для Вас тривають нескінченно!
***

Вітання з 8 березня


В цей святковий день весняний,
Тобі, найкраща, незрівняна,
Шлю сонячні вітання
І найкращі побажання.
Хай всміхаються троянди,
Хай тюльпани шлють уклін,
Хай освячує кохання
Птахів щебіт передзвін!
***

СМС з 8 березня


Нехай до твоїх ніг кладуть серця без бою.
В захопленні п’яніють без вина.
Нехай не гасне полум’я любові,
Нехай в душі завжди цвіте весна.
***


Вітання з святом весни


Хай зігрівають душу вам красою
Весни тендітні пелюстки,
І розливаються джерельною водою
Кохання й щастя гомінкі струмки.
 ***

 Побажання на 8 березня


В цей день святковий
Я бажаю вам
Всміхатись так,
Щоб сонце радісно всміхалось
Щоб квіти голови схиляли
Щоб усі ввічливо вітались
Щоб на роботі вам співали солов'ї
Щоб мир і злагода були в сім'ї.
***

 Вітання з 8 березня дівчині


Тобі - прекрасній, незрівнянній,
Наче сонечко весняне,
Цей букет вітань,
Що підібраний з любов’ю.
Щастя! Радості! Здоров’я!
Здійснення бажань!
Хай не тільки в день жіночий,
Наче зорі, сяють очі!
***

Вітання з 8 березня подрузі


Прийми від мене привітання
У цей прекрасний день весни:
Й усі найкращі побажання,
Щоби здійснилися вони.
Як перша квітка, будь красива
І будь весела, як весна.
Усе життя живи щасливо,
Кохана будь, й кохай сама!
***

 Вітання з 8 березня для коханої


Тобі дарую ночі я і дні,
Думки свої, веселі і сумні,
Ти світиш, наче зірка в вишині, -
Мені...
Бачу тебе, як дивлюсь в небо земне,
Твоя усмішка лиш мені приємна,
Пишу вірші, шукаю вічні теми -
Для тебе.
Якщо розлучить доля нас на час,
Люби мене сильніше у сто раз,
Аби вогонь любові не погас
Між нас.
***

Вітання мамі з 8 березня


Мамо моя рідна, я люблю тебе,
Я тобі дарую небо голубе,
Світанкові зорі, із трави росу
На весняне свято я тобі несу
Я несу в дарунок квіти голубі,
За усе, матусю, вдячний я тобі:
За життя цікаве, за щасливі дні,
За любов і ласку, що даєш мені!
***

Привітання з 8 березня


Земля зітхає ледве чутно
І прокидається від сну...
І березень дарує чудо,
Розпочинаючи весну.
Це чудо – в усмішках чарівних,
У морі квітів навкруги.
Ми Вас вітаємо царівни,
Найкращі, милі, дорогі.
***

Вітання дівчині на 8 березня


В твоєму погляді я бачу,
зірки і сонце золоте,
Коли всміхаєшся неначе -
Усе трояндами цвіте.

Нехай любов, натхнення, мрії
Завжди в душі твоїй живуть.
Хай щастя серце твоє гріє,
бо ти і є весна... мабуть.
***
 
Тост жінкам в День 8 Березня
 
 Без вас, жінки, немов без кисню,
І як без рук, не йдуть діла.
Хіба без вас затягнеш пісню,
Когось запросиш до стола?

Не можна, будемо відверті,
Без Рокосолан і без Мадонн,
Життя без вас подібне смерті,
Справжінісінький Армагеддон.

Ія мужчин всіх закликаю
Підняти вверх свої чарки
За дивовижний витвір раю,
За вас, божественні жінки!
***

Немає коментарів:

Дописати коментар